donderdag 8 juni 2017

review: cross stitch (app)

vandaag laat ik mijn lievelings app zien. het is een soort van spel maar echt niet moeilijk.


Ik vindt het echt heel rustgevend en als je je verveelt heb je mooi iets te doen, ook al is het nutteloos en o ja. Je bent gewaarschuwd het is heeeel verslavend😉

Hoe het werkt
stap 1 Je klikt een plaatje aan wat je wil maken als het goed is krijg je dan uitleg maar ik heb het gewoon overgeslagen want zo moeilijk is het niet.

stap 2 Je kunt of met je vingers in en uit zoemen of met het vergrootglasje. Als je op het lichtroze schermpje klikt gaat het voorbeeld in de hoek weg of komt terug.

stap 3 Door met 2 vingers te verschuiven kun je een andere plek gaan.

stap 4 Je klikt op een letter of cijfer dan worden alle vakjes donker van kleur die dezelfde letter of cijfer hebben die keur je in en zo ga je de hele tijd door.



stap 5 Als je op het gele dingetje klikt en dan op een hokje word hij weer als hoe het was met een nummer of cijfer.

stap 6 Als je op het pijltje terug of heen klikt gaat alles weer terug.

srap 7 Als je nog 100 vakjes moet krijg je een melding en als je daar op duwt gaat hij vanzelf naar dat hokje wat je nog mist. De melding kan ook komen als je een verkeerde letter hebt ingekleurd dan kun je er ook op klikken en dan ga je daar naar toe en kun je hem weghalen met dat geke gele dingetje.

stap 8 Als je klaar bent krijg je muntjes met die muntjes kun je weer nieuwe plaatjes kopen.
Dit zijn een paar dingen die ik al heb gemaakt.



Kenden jullie de app al? of lijkt het je leuk om te spelen? Laat in de reacties een reactie met je antwoord.

Geen opmerkingen: