donderdag 6 juli 2017

review nagellakremover potje action

Zelf draag ik vaak nagellak eigenlijk altijd en er gaan dus ook liters nagellakremover doorheen. En die moet natuurlijk wel goed werken. Dus vandaag vertel ik jullie meer over mijn favoriete nagellak remover van de action namelijk de body benefits nailcare nailpolish remover acetone free.




Dit nagellak remover potje is heel fijn in gebruik omdat het sponsje heel zacht is en hij niet snel kapot gaat. Ook heeft hij een hele lekkere geur het ruikt een beetje naar kersen en er zit clycerine in dat je nagels verzorgd.
Ook is hij acetonvrij.
Hier zie je een foto met mijn gelakte nagel een best donkere kleur zodat je goed kan zien of het werkt en een foto van het eindresultaat.




Jammer genoeg als je hem een poosje hebt gebruikt worden je vingers vies maar ik denk dat je dat bij andere potjes ook hebt na een tijdje.

Het is zeker een aanrader omdat hij goed werkt en een lekker geurtje achterlaat en hij kost maar 1 euro en 49 cent!!

Heb jij dit potje van de action al eens gebruikt?

Geen opmerkingen: